ترندیفا ثبت آگهی فروشگاه آنلاین تبلیغات گواهینامه ایزو در مناقصات و رتبه بندی ها - ایزو ازکی | امتیاز اخذ گواهینامه ایزو در مناقصات

تاثیر اخذ گواهینامه ایزو در مناقصات و رتبه بندی ها

در این مقاله قصد داریم قدری درباره ی تأثیر دریافت گواهینامه ایزو و نقش آن در مناقصات و رتبه بندی ها سخن به میان آوریم. اکثر شرکت هایی که قصد دارند در مناقصات دولتی و یا خصوصی بزرگ شرکت کنند و سربلند از آنها بیرون بیایند بهتر است که گواهینامه ایزو را قبلا اخذ کرده باشند.

امروزه به دلیل گسترش فعالیت ها و اجرای پروژه های مختلف از سوی شرکت ها و سازمان ها عرصه ی تجارت بسیار سودآور و پررقابت شده است. اجرای پروژه های مختلف علاوه بر سود مالی دارای بسیاری منافع دیگر برای کشورهای مختلف می باشد.

در حال حاضر پروژه های دولتی و یا غیر دولتی به مزایده (مناقصات) گذاشته می شوند تا پیمانکاران یا شرکت هایی که دارای توانایی بیشتر علمی و فنی و همچنین توانایی مالی خوبی هستند مورد سنجش و ارزیابی قرار بگیرند و بعد از ممیزی شدن شرکت پیمانکاری که واجد شرایط باشد انتخاب میگردد.


شرکت های تازه تاسیس

از جمله حضور شرکت های تازه تاسیس در این نوع مناقصات به دلیل کمی سوابق اجرایی و یا عدم سوابق این چنینی آنها را با مشکلاتی رو به رو خواهد نمود. اما اگر این شرکتها بتوانند حداقل الزامات و پیش نیازهای فعالیت خود را به وجود آورند و استانداردهای لازم را کسب نمایند میتوانند حرف هایی برای گفتن داشته باشند و بتوانند در مناقصات شرکت نموده و یا پیمانکاران رتبه و گرید که امتیاز فعالیت آنها می باشد را کسب نمایند.

به عنوان مثال اگر شرکتهای پیمانکاری بتوانند که گواهینامه ایزو را دریافت کنند امتیاز آنها برای اخذ رتبه بندی یا همان گرید بالا که نشان دهنده ی درجه ی کیفی کسب و کار شما است بهرهمند گشته و اعتبار شرکت و فعالیت شما نیز بیشتر خواهد شد.

علت این امر به خاطر این است که اخذ این گواهینامه یک نوع تایید صلاحیت برای شرکت ها و سازمان ها برای ادامه ی کار می باشد. چون با دریافت گواهینامه ایزو شما و داشتن این نشان همه ی مشتریان متوجه می شوند که سطح کیفی و کمی کار و فعالیت شما دارای استاندارد جهانی بوده و توانسته گواهینامه ی ISO را اخذ نماید و از سوی دیگر مشتریان واقف خواهند بود که پروژهی اجرایشان با درجه ی کیفی بالا و با کمترین هزینه ها و در مدت زمان کم و مقرر انجام خواهد گرفت.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات و رتبه بندی ها

  • کاهش هزینه ها به صورت چشم گیر و قابل توجه
  • پتانسیل بازار گسترده چه در داخل کشورها و در چه کشورهای خارجی
  • ارائه ی خدمات با کیفیت بالا
  • رضایت و انگیزه ی لازم برای کارکنان کسب و کارهای تجاری
  • رضایت مشتریان

پس اگر بخواهیم جمع بندی درباره ی تاثیرات اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصات و کسب رتبه داشته باشیم باید بگوییم که داشتن ایزو یک نوع اطمینان خاطر و آسودگی خیال برای شرکت ها به ارمغان خواهد آورد چون به این نتیجه می رسند که پیمانکاری که دارای نشان ایزو است اصلح ترین خواهد بود و می تواند پروژه را از لحاظ کیفی و کمی به درستی اجرا نموده و تمامی اینها نشان دهنده ی رسیدن به سود بالا و موفقیت می باشد

در اصل میتوان گفت که پیروزی در مناقصات رابطه ی بسیار مستقیمی با هزینه ی پیشنهادی و مدت زمان اجرای کار دارد. چون این دو مورد ذکر شده می تواند مقدار سوددهی و بازده پروژه ی مزبور را مشخص نماید. لذا در ممیزی مناقصات این چنینی باید به آن بسیار توجه شود. به همین دلیل اگر شرکت پیمانکاری مدنظر دارای گواهینامه ایزو باشد و بتواند صلاحیت و تاییدیه لازم نسبت به استانداردهای سازمان جهانی ایزو ثابت نماید شانس بیشتری برای اخذ و پیروزی در مناقصات را خواهد داشت.

www.isoazki.com

لیست شرکت های صدور گواهینامه های بین المللی ایزو ( لیست شرکت های صدور گواهینامه های ایزو دارای اعتبار و فاقد اعتبار )

توجه: قبل از اخذ گواهینامه ایزو حتما اصالت گواهینامه و شرکت مورد بررسی قرار گیرد.( با کارشناسان ما در ارتباط باشید)

 


لیست شرکت های صدور گواهینامه ایزو معتبر (با تاییده دولتی)

تحت اعتبار IAF

 

 


لیست شرکت های صدور گواهینامه ایزو بدون تاییده بین المللی

(توجه: با اخذ و ارائه این گواهینامه ها به سازمان های دولتی، خصوصی و شرکت های بین المللی و  بوجود آمدن هرگونه مشکل اعم از بی اعتبار بودن گواهینامه ها و …، شخص و یا شرکت اخذ کننده تماما مسئول خسارات ناشی از آن میباشد.)


معتبرترین گواهینامه های ایزو عضو IAF هستند که میتوان گفت این شرکت های صادر کننده این گواهینامه تحت نظارت اداره استاندارد هر کشور فعالیت می کنند.

(توجه: www.iafcb.com این وبسایت فاقد هرگونه اعتباری می باشد و هیچ نهاد بین المللی اعتباردهی بعنوان IAFCB وجود ندارد .)

وبسایت رسمی سازمان IAF
www.iaf.nu

www.isoazki.com